مقالات

پرینت سه بعدی کفش آدیداس

پرینت سه بعدی کفش آدیداس

شرکت j-supplied 3d شرکتی فعال در زمینه پرینت سه بعدی در کشور فرانسه است که راه حل های نوین و جدیدی را برای صنایع مختلف و با استفاده از پرینتر سه بعدی ارائه می دهد.یکی از کارهای این شرکت ادغام پرینت سه بعدی با استفاده از مواد قابل بازیافت است.امکانات تولید سه بعدی توسط این شرکت گزینه های مختلفی را برای متناسب کردن پروژه های شخصی و سفارشی برای پرینت سه بعدی انواع ترموپلاستیک ها و متریال های مختلف ارائه می دهد.


آنچه J-Suppled 3D را از سایر امکانات نمونه سازی سریع متمایز می کند ، تعهد سیستم آنها به حفاظت از مردم و محیط زیست است ، در نتیجه آنها می توانند پرچمداران این عرصه باشند. به طور متوسط ​​، مواد اولیه پروژه آنها تقریباً از 85 تا 90 درصد از مواد بازیافتی، مانند بطری های پلاستیکی و سیم های ماهیگیری تشکیل شده است.


این مقوله بسیار مهم است.چرا که استفاده از متریال های پایدار و قابل بازیافت از موارد مهمی هستند که احتمالا در آینده تکنولوژي پرینت سه بعدی به آن ها نگاه ویژه ای خواهد شد. چرا این صنایع برای ایجاد راهکارهای کارآمدتر و منحصر به فرد با هم کار نکنند؟

بیشتر بخوانید
تفاوت فیلامنت ABS و فیلامنت PETG در پرینت سه بعدی


 براساس اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) نیاز به راه حل های پایدار به مرور زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. تخمین زده می شود سالانه 300 میلیون تن پلاستیک تولید می شود که حداقل 8 میلیون تن از این مواد پلاستیکی در اقیانوس به اعماق میرسند. آلودگی پلاستیک ایمنی ،کیفیت غذا و سلامت انسان را تهدید می کند و به تغییرات آب و هوایی می انجامد. به همین دلیل است که وقتی شرکت ورزشی جهانی آدیداس برای یک پروژه منحصر به فرد به آنها متوسل شد،شرکت پرینت سه بعدی J-Supplies3d بسیار هیجان زده شد.

 


آدیداس که به عنوان بزرگترین تولید کننده لباس ورزشی اروپا شناخته می شود ، به طور مداوم در تلاش است تا به یک شرکت پایدارتر تبدیل شود. استراتژی پایداری آدیداس شش اولویت استراتژیک را برای پرداختن به مسائل و چالش ها و فضاهایی که در آن ورزش دخالت دارد و وسایل و تجهیزات ورزشی ساخته،فروخته و مورد استفاده قرار می گیرد را مورد بررسی قرار میدهد.(استفاده از فیلامنت asa جهت کار در فضای باز مناسب میباشد که میتوانید مطلب آن را در ماهان تری دی مطالعه کنید)

بیشتر بخوانید


آدیداس شرکت J-Suppled را موظف کرد که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی کفش هایی را تماما با استفاده از پلاستیک های بازیافت شده،تولید کند. هنگامی که یک مدل از کفش های مورد نظر آدیداس توسط J-Supplied دریافت شد،این شرکت چند نمونه با ماده PETG سفید بازیافت شده،تولید کرد.نتیجه به قدری شگفت انگیز بود که آن ها 50 جفت کفش را با استفاده از آن مواد تولید کردند.

 

پیشرفته‌ترین کفش ورزشی دنیا با فناوری چاپ سه بعدی
هدف از تهیه این کفش ها ساخت یک نماد منحصر به فرد برای عرضه همگانی و نمادی برای سازگاری با محیط زیست در لندن بود که با محصولات انحصاری آدیداس اورجینالز پر شده است و چشم انداز آنها برای پایداری این صنعت را منعکس می کند.
. برای تولید صحیح کفش چاپ سه بعدی آدیداس ، J-Supplied به سیستمی نیاز داشت که بتواند سرعت و قوام مورد نیاز برای دستیابی به اهداف تولید خود و قابلیت کار با مواد مختلف رشته ای را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید
کاربرد پرینت سه بعدی در معماری


برای تولید صحیح کفش پرینت سه بعدی شده آدیداس ،شرکت J-Supplied به سیستمی نیاز داشت که بتواند سرعت و قوام مورد نیاز برای دستیابی به اهداف تولید خود و قابلیت کار با مواد مختلف رشته ای و فیلامنتی را برآورده سازد.


به دنبال رونمایی از عرضه عمومی و پرس و جوهای متعدد از مصرف کننده ها ،شرکت J-Supplied در حال حاضر به دنبال پرینت سه بعدی کفش درخواستی در تنوع کم برای فروش به صورت انحصاری است. این به آدیداس اجازه می دهد تا ضمن ارائه گزینه های نوآورانه ، به ماموریت پایداری خود برای پایان دادن به زباله های پلاستیکی ادامه دهد.

 

پرینت سه بعدی کفش آدیداس
فراتر از این ابتکار عمل منحصر به فرد J-Supplied برای کفش، این شرکت قصد گسترش فعالیتش در زمینه استفاده از مواد بازیافتی این بار از تورهای ماهیگیری بازیافت شده برای تولید لوازم خانه و محصولات فشن و زیبایی را دارد.

*پرینت سه بعدی ماهان اصفهان،ارائه دهنده کلیه خدمات پرینت سه بعدی در اصفهان و فروش تجهیزات و فیلامنت.

امتیاز ما

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *